senemmgncr hiç kullanmadım. Ağustos ayıydı. 1.5 ay sonra normal hale geldi. Doktorum da korsenin zayıflatma etkisinin olmadığını söylemişti zaten. Sadece ilk zamanlar rahim hala küçülmediği için yürürken rahatsız edebilir dedi. Korse takarsan o rahatszlık hissi olmaz korse tutar dedi. Ama ben hiç rahatsız olmadım da