Reyyan44 ne kadar mücadele ettiğimi bi Allah bi ben bilirim, gecelerce uğraştım ağladı mosmor oldu çabaladım hep ter içinde kaldım o emmeyince oturup ağlıyordum beceremiyorum diye, silikon uçla denedim sadece bi kere çekti sevinçten ağladım bu seferde.. aç bıraktım belki tutar diye tutmadı uykulu verdim tutmadı ucuna tatlı bişey sürdüm tutmadı göğsümden sütler akıyordu resmen ama asla yemedi. Sağdım verdim 20 gün ama elektrikli pompa ile sağdığım için çatladı göğüslerim paramparça oldu ama yılmadım yine sağdım, sonra süt birikti mastit oldu 1 hafta boyunca ağladım gezdim ağrıdan, bugün olmuş hala deniyorum belki tutar ümidi ile.. dışardan bakınca insanlar çok rahat konuşuyor sanki ben hiç çabalamamışım gibi ama beni benim gibiler anlar mesela sen ❤️ Teşekkür ederim yargılamadığın için 🌸