edanurseverr merhaba canım, ben trendyoldan polar tulum aldım. Hem kalıbı geniş ayak kısmı ve bilekte penye kısmı var istersen ayağın ucuna kadar çekebiliyosun. 2 tog değeri yumuşacık çok memnunum. Geçen sene elyaf olan almıştım 1.7 togdu ikisinin de içine ince pijamasını giydiriyorum bu arada. Fakat elyaf olanlar çok tok duruyor hareketi kısıtlıyor ve kalıbı dar olduğundan bi kaç seme götürmüyor. Benim tecrübem bunlar 🤗