Kızım 3 aylık olana kadar hem mama hem anne sütü verdim ilk aptamil aldım kabız yaptı sonra ani bi kararla değiştirdim hippe geçtim ve çok memnunum çok güzel kilo alımı devam ediyor hiç bir şekilde kabızda yapmadı tabi bebekten bebeğe değişir deneyebilrisiniz ama şahsen ben tavsiye ediyorum 👍