Bsra06 8 ay bitiyor bizimki de aynı🤦🏻♀️ acıyor, hayır, yapma diye uyarıyorum gülüp geçmiyorum ama yine de yapıyor bazen. Annemler vurduğunda ısırdığında gülüyorlardı onlara o yüzden daha çok yapıyor. Eğer tepki gösterirseniz uyarırsanız daha az yapıyorlar. Yavaş yavaş öğreterek bıraktırıcaz inşallah 🙄 kimi görse ısırıyor vuruyor tırmalıyor utanıyorum artık geçen teyzem geldi teyzemin dizini ısırdı