Esramakas Merabalar 9. Ayda kkk aşısı yaptrip yaptırmakta tereddutum.oylamaya sunsak yaptran mi çok yaptırmayan mi acaba
Mervenis Esramakas doktorum 9. Ayda yaptirma 1 yasinda yaptir demisti..aile sagliginda da 9. Ayda aileler isterse yaptirabilirler ama 1 yasinda zorunlu demisti..onumuzdeki ay yaptiricam
AysegulEmre 2 gün sonra bizimde var kararsızım napcaz ya 9.ay da yapılınca 1 yaşında tekrar mı yapılıyor
Egurbuz20 Esramakas canım ben yaptırdım ve acillik olmuştuk ya zaten 12.ay aşısı normalde suriyelilerde artmış diye 9 aya indirmişler ve benim bebeğimin bünyesine ağır gelmişti