Oğlum 24 aylık olacak uzun süredir heyecanlandığında ellerini kolları çırpıyor ve kendini sıkarak yapıyor bunu, yaşıtını gördüğünde babasını gördüğünde vs. Onun dışında ne söylesem getirir 1-2 kez gösterdiğim görselleri örneğin meyveleri hatırlayıp parmağıyla gösterir. Seslendiğimde bakar ekstra gözüme çarpan birşeyi yok. Sadece bu huyu kafamı kurcalıyor geçici mi , her bebek heyecanlandığında el kol çırpar mı cevaplarsanız sevinirim