1omer_annesi Kızlar bebeleriniz de bu yüksekliği yaşadınız mı karaciğer enzimleri yüksek olduğu için tahlil istediler ve bu değer baya yüksek çıkmış sonuçları pazartesi alacağız merak icerisindeyim