https://imgyukle.com/i/kf03L8
Naciyeylmz sünger matik
Naciyeylmz bence acayip gereksiz hepsi de
İkiside vardı çöp oldular gereksiz bişey. Eşim almıştı aklıma bile gelmez 🤦🏻♀️
Süngermatik kullanıyorum memnunum
Kotu duruyor be:/ seramik filan baksaniz