Sevvaldal Woody evet bunu yapmayi ben de cok istiyorum ve yapicam. Yoksa hastalanicam sanirim uzuntuden😢
iremyy Woody İmam hatip okullar açarakta bir sevap işliyoruz lütfen. En iyi eğitim kurumları oralar. Temiz, ahlaklı eğiitmcilere sahip. Allah yardım eder, müslüman ülkeyiz nede olsa. Kafir olan onlar.
SweetPaw Woody Ya bu deveyi güdücen ya bu diyardan gidicen sözünün şey pardon bu değildi. Sahi neydi devalüasyon?? Yokmuş gibi davrana davrana ne olduğunu da unuttuk sanki 😂
syaby Woody şimdi bunu yazmak için kullandığın telefon içindeki hat satın aldığın internet nerden geliyor şükret şükret bunlar hep lüks düşkünlüğü tatlım 🙃
OncedenGurme Woody bunlar hep dış güçlerin oyunu!!!! Eyy halkım zaman sütyenbanktan altınları, dolarları çıkarma zamanıdır!!
hypatia Woody bu arada yüksek lisansımı turizm ekonomisi üzerine yaptım genel ekonomiye oldukça hakimim (maalesef). tamamen ironiydi 😊
Woody iremyy Ay 600 lira diyorlar.3 ay dolu bi de. Delirmek luks arkadaslar. Kendimize gelelim. Ben bi silkelendim hatirlayinca
iremyy Woody Altı kişilik toplu bir seans alsak, kişi başı 100 ₺ ödesek olmaz mı ki? 100 ₺ artık bir bakkal parası zaten.
Eda-Ece Woody vatandaşın hep 50 liralık almasına devalüasyon denir🤤 bugün sinirden, şükürsüzlükten,bir şeyler anlatmaya çalışmaktan kafamda filler tepişiyor😒 Buda fazla devaülasyona maruz kalmış bir kadının isyanidir😆
SweetPaw Woody Aaa evet olabilir at gözlüğü kullana kullana unuttuk tabi biz bu solusyonlar nedir ne işe yarar
Woody iremyy burada bi annenin yurtdisinda olduğu gibi grup seansi önerisi vardı. Asiri mantıklı bence. Ozelde toplanalım 😀😀
iremyy Zhnce Neyse artık bende örgü falan yaparım bedava terapi. Çekirdekte çitlenebilir. Gerçi ip ve çekirdek ne kadar oldu onuda bilmiyorum ya neyse.