Keremikoo Woody Don lastiginin bile ithal oldugu cagnim ulkem.don demisken aklima geldi kendimize don stoklayalim onu da alamicaz bu gidisle. (Tufk bana ne ayipcil seyler biliyorum.)
Woody Keremikoo Don çok pahalı değil mi ya? Alengirli bi seyden bahsetmiyorum bakin Baya don. Beyaz anam babam usulu don bile pahali
Honki_Ponki Woody ozman bizim şimdiki günümüz develasyon olmuş allah sonumuzu hayırlara getire ne diyek 👍🏻
Zhnce Woody tamda içinde bulunduğumuz durum 🤔 Teorik olarak 2011de öğrenmiştim Pratikte yaşamayız diye düşünüyordum Amma velakin…
hypatia Woody bu arada yüksek lisansımı turizm ekonomisi üzerine yaptım genel ekonomiye oldukça hakimim (maalesef). tamamen ironiydi 😊