a-u-1 bana bir ilaç yazdı ama çok pahalıydı almadım. Contractubex alacaktım ki daha önceki ameliyatım için kullanmıştım ama onun da fiyatları patlamış. Sadece kantaron yağı kullandım. Düzenli olarak her gün. Onun da yara iyileştirme özelliği var. Ameliyat dikiş yanık izleri gibi.