Nerden başlasam hiç bilmiyorum ama çok yoruldum artık😔oğlum 2 yaşına girecek bir ay sonra ve kızım da 1 yaşına girecek..normalde çok akıllı uysal bir çocuktur oğlum kimseyi yormaz kolay kolay ağlamaz ama bu 2 aydır inanılmaz derecede saldırgan geleli bu 10 gündür artık durduramıyoruz ve kardeşine saldırıp duruyor resmen artık kardeşinden nefret ediyor görmeye tahammülü bile kalmadı…2 yaş sendromu mu bu yoksa kardeşine karşı mı böyle asla ama asla anlamıyorum ve artık çok yıprandım oğlumu böyle gördükçe kahroluyorum…herkes çok ilgili asla yalnız kalan bir çocuk değil babaannesi, dedesi,benim babam,eşim,daha sayöadığım bir sürü kişi var ilgilenen ve onunla ilgilendiğimiz gibi kardeşiyle ilgilenmediği iz halde bunları yapıyor,artık korkuyorum birgün kardeşine büyük bir zarar verir diye🤦🏻😔sizce ne yapmam lazım nasıl geçer ve kıskançlıktan mı yapıyor bütün bunları ?yakın brş zamanda bir uzmana götürmeyi düşünüyorum ama tecrübeli anneler nasıl atlattınız eğer bilgilendirirseniz çokkk sevinirim ❤️