Mila4766 Merhaba hanımlar 20 günlük sezaryenliyim dikiş yerinin hemen üzerinde şişlik var bu normal mi zamanla geçer mi yoksa enfeksiyon belirtisi mi daha önce yaşayan var mı bir de hala kırmızı görünüyor dikiş yeri normal mi
Nisan12 Mila4766 Enfeksiyon olabilir canım benimde başıma geldi hem kızardı hem sivilce gibi şişti gördüğüm gün doktoruma sordum gün içinde hemen gel dedi gittim aldı enfeksiyonu
Eliffffffff Mila4766 Sivilce gibi patlamaya hazır beyaz bir şişlik varsa enfeksiyondur. Hemen geciktirmeden doktora gitmen gerek. Yoksa benim gibi için enfeksiyonla dolar ve 1 hafta içinde 3 defa ameliyata girmek zorunda kalırsın Allah korusun
ahumelisasMom Mila4766 benim de dikiş yerimin hizası içerden şişmişti gittik muayene etti ve kahverengimsi bir sıvı enjeksiyonla çekti ilaç verdi kırıp sürmem için oraya lütfen geciktirmeden gidin.
Nisan12 Mila4766 Valla canım hemen farkettiğim için iğne gibi bişeyle patlattı acıdan da pek bakamadm Allah’a şükür bı daha olmadı
Mila4766 Nisan12 yok derinin altında bir şişlik var dikişin bi tık üzerinde bir de iz kremi vermişti doktor onu sürdükten sonra hafif acı oluyor siz kullandınız mı iz kremi sanırım o yakıyor
Mila4766 Eliffffffff çok üzüldümmm :(( zaten sezaryen yeterince zor bir de neler yaşamışsınız Allah tüm doğum yapan kadınların yardımcısı olsun gerçekten
Mila4766 Seymao karnın içinde derinin altında olan bir şişlik canım bu normal mi dışardan görünürde bir şey yok sivilce gibi değil derinin altında. Şişlik var
Seymao Mila4766 evet canim normal bende sezeryan oldum. Yeni dogum yaptigim zamanda dikis yerimin ustunde karnimin icinde yumurta gibi sislikler geliyordu elime gecti sonra
Seymao Mila4766 icin rahat etmiyorsa doktoruna goster canim, karin ici pisligi daha atilmadigi icin olabiliyor
Mila4766 Ameliyatı ayrı zor oldu emzirme süreci göğüs uçları acısı yarası sarılık göğüslerin içinde süt kalıp ateşlenmesi ah allahım geçecek mi bu günler isyan değil ama zorlanıyorum bazen