Mila4766 Merhaba hanımlar 20 günlük sezaryenliyim dikiş yerinin hemen üzerinde şişlik var bu normal mi zamanla geçer mi yoksa enfeksiyon belirtisi mi daha önce yaşayan var mı bir de hala kırmızı görünüyor dikiş yeri normal mi
Ksedakaya Mila4766 normal canım. Eğer sarı bi akıntı oluyorsa. Açılma görüyorsan problem olabilir. şiş ve kırmızı olur ilk zamanlar. kızarıklık beyaza dönecek zamanla.