22 gün önce doğum yaptım akıntım ilk günler vardı sonda 1 hafta ya yavaş yavaş azaldı leke gibi kanamalar oluyordu bir ped bir gün dolmuyordu kırmızı da değildi son iki iç gündür kanamam artı ped doluyor kırmızı kırmızı reglymişim gibi kan geliyor normal mi bu ?