Hilalsarem Kendi adıma konuşayım elimden geldiğince hiçbir şeyi ısraf etmemeye çalışırım.Çeşmeden suyun boşa aktığı görülmez benim evimde,bir odanın ışığı fazladan yanmaz,Marka takıntım yoktur maddi imkanımdan bağımsız söylüyorum;bebeğime aldığım kıyafetleri asla pahalı almam ziyanların en büyüğü bana göre.Her konuda eşimi frenlerim açılma gerek yok gibi söylemler yani tek tek saymayacağm ısrafın her türlüsüne karşıyım.Her sabah uyandığımda bugünümüze şükürler olsun Allahım derim.Sofraya oturduğumda tüm nimetler için her an olduğu gibi yine minnettar olurum Allahıma.Diyeceğim şu ki;konu şükretmekse hayatımın her anına binlerce kez şükürler olsun ama eğer bu şükür konusu ekonomiye bağlanırsa ‘bizlerin şükürsüzlüğünden ekonomi bu halde’ noktasına çekilirse kusura bakmayın bu bana asla samimi gelmez asla…Ekonomi bizleri yönetemeyenlerin Şükürsüzlüğü ve ısrafı yüzünden bu halde.Örnekler vermeyeceğm bilincindesinizdir çünkü.