Anneler selam, 15 aylık kızımı yarım gün kreşe vermek istiyorum çünkü hem psikolojik hem fiziksel olarak çok yoruldum😭 2 2,5 saat civarı olacak en fazla ama yine de içim bir huzursuz. Gerçekten kızım çok hareketli ve kitap, oyuncak vs ilgisini çekmiyor ve ben de sırf yapmış olmak için bazen etkinlik falan yapıyorum çünkü elimde artık oyun kalmadı. Biraz sosyalleşir diye de düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz var mı böyle bir şey yaşayan? Gönderdiyseniz memnun kaldınız mı en azından çocuklarınız mutlu mu yani?