İyi akşamlar kıssçeler. Şimdi benim elimde 75 gram bilezik var yarında arsamız satılacak 60 bin kadar daha alıcaz, evde durmasından bir tık korkuyorum açıkçası malum devir kötü. Şimdi sorum şu, bilezik olarak mı kalması iyi yoksa altın hesabı mı açmak daha mantıklı ? Hesapta makas farkı vs diyorlar nasıl oluyor o işler ? Bilgisi olan hele bir el atın benim duruma 😂