Ayminaa Doğuştan troid yüksekliği var oğlumda 4 aylik suanda başta 13 tu su an 7 ye düştü sürekli doktora götürüyoruz ama ilaç tedavisi başlanmadı ayni problemi yasayan anneler varmı acaba
Ebrudefne- Ayminaa Kİzim da o sorun vardı biz ilaç kullanıyoruz .. dusurmedikce çocukta gerileme yapıyor diye biliyorum farklı bir doktora gittiniz mi
Mammamiaa_ Ayminaa bizde 3.tahlilimizi yaptık. 6.95 5.35 bugün kü kaçtır bilmiyorum inşallah düşmüştür.
leopar Ayminaa 7 gayet güzel bir değil ki takiptesiniz gerek duysa dr vermez 🙏🏻Benşm kızımda vardı 2 buçuk yaşa kadar ilaç kullandık düzeldi çok şükür en son 5 ti değeri zamanla düZene girecek dedi dr 🙏🏻
esleminannesi2 Ayminaa benim kızımın değeri de geçen ay 5.56 çıktı bu ay tekrar test yaptırıcaz inşallah
Ayminaa leopar inşallah bizimki de düzelsin başka bişey istemiyorum ya 4 ay oldu ne biliyim tedaviye geç kalırız ömür boyu kullanmak zorunda kalırız diye korkuyorum siz kaç ayda başladınız ilaca değeri kaçtı acaba
Ebrudefne- Ayminaa bı kaç kere kan testi verdik düşmeyince hemen başladık kızım 2 buçuk yasina gelecek hala kullanıyor.. 3 yaşına geldiği zaman tekrar duruma bakılıp ona göre devam edeceğiz .
leopar Ayminaa aaa öyle düşünme doktordan daha iyi bilemezsin sen bizim baya yüksekti cnm sizinki gibi ama düşmedi hiç erken doğdu kuveste başladılar cnm
rua_da_senhora_das_verdades Ayminaa ilaç almaması daha iyi neden endişeleniyorsunuz ki? Şu an sınırda durumu. Ve düşüş var. Bu sebeple verilmemiş olabilr
Ayminaa rua_da_senhora_das_verdades rua_da_senhora_das_verdades endişelenmemin sebebi erken dönemde ilaç tedavisi başlanması sonucunda düzelme olabiliyormuş diye duymuştum o yüzden geç kalmak istemiyorum
Tosbikgiller19 Ayminaa mrb bizimki tam tersi cook düşüktü. Oğlum 1.400 doğdu ikiz eşi.. 2 kilo hastaneden çıktı vee 6ay falan tiroid ilaci verdik her sabah Şuan 2 yasinda gecen ölçturduk duzelmis çok şükür tam degerinde.. bazen yenidoganlarda oluyor sonra geçiyor
rua_da_senhora_das_verdades Ayminaa merak etmeyin değerleri iyi. Eğer risk olsaydı karar zarar durumundan dolayı başlanırdı ilaç. Ki başlanmıyor olması en iyisi. Yan etkileri çok fazla çünkü.