Lulemom Bebeğim 4 aylık olacak. Normalde gündüz 4 uyku yapar en az 1 saat uyurdu. Son zamanlarda yarım saat anca uyuyor. Gece uykusunda sorun yok uyuyor deliksiz. Acaba gündüz 3 uykuya mı geçmem gerek o yüzden mi yarım saat uyuyor. Böyle olunca gündüz 5 kere falan uyumuş oluyor saçma sapan şeyler oluyor 🤦🏼♀️ Normalde 1.5 saat uyanık kalınca uyuyordu. Acaba şimdi daha mı uzun uyanık kalmalı. Ama uyuturken direnmiyor uyuyor 5-10 dk içinde. Yarım saat sürüyor uykusu. Nerde yanlış yapıyorum acaba
Derinsu34 Lulemom yanlış yaptığınız birşey yok atak dönemi. Bizimde aynıydı ama çok şükür geçti. Siz sadece eski düzeninize devam edin. Ne kadar direnme olsada geçiyor inanın.
Smkr Lulemom 4/6 ay uyku düzeninde gündüz totelde 3,5-4 saat uyumaları öneriliyor ben de 3 uyku yaptırıyorum ama Bebeğime yetmediğini düşünüyorum bazen çünkü akşam saatlerinde cok erken uykusu geliyor ve huysuzlanıyor biraz bebeği de gözlemlemek gerek cok bağlı kalmadan
hassasbirisi Ay bizde 4, buçuk aylık gündüz uykusu bölük bölük oluyor son zamanlarda atak, gerileme nerde yanlış yapıyorum her gün birşeyler olup düzen bozuluyor
Smkr Derinsu34 gece uyanmalarında sıkıntı oldu mu sizlerin 4 ay atağında 4 ay 17 günlük bebeğim , gündüz yavaştan düzene giriyor gibi ama gece uyanmalarımız cok sıklaştı ya
Derinsu34 Lulemom siz yazılanlara bakmayın derim. Her çoçuk ve uyku aralığı farklıdır. Kızım 5 aylık. Gece 12 de uyur 5 te beslerim. Sonra hemen uyur 8 e kadar. Sonra 1 saat oyalanırız. Sonra tekrar 11 e kadar uyur. Sonra 2-3 saat zaman geçiririz. 1 den 2-3 e kadar ve böyle böyle devam eder. Yani en fazla 2-3 saat uyanık kalır ve 2 saat uyutmaya çalışırım. Ama 9 dan sonra en az 2 saat uyumuyor. Böylelikle geceleri deliksiz uyuyor. 4. Ay çok kötü geçti ama çok değişti ve sürekli uyanıp duruyordu şükür değişti.
Mervearas19 Smkr benim bebeğim bugün 4 aylık oldu eskiden 4-5 saat yatardı kesintisiz şimdi sürekli uyanıyor inşallah ataktandır ve atak bitince geçer :(
Smkr Mervearas19 ataktandır ya benim de öyleydi ama uyku danışmanı bir arkadaşım var o da ilk 4 aylık dönemde çoğu bebeğin gece uykularının daha iyi olduğunu atak dönemi ile bozulduğunu söyledi inşallah düzelirler gerçekten yorucu
Smkr Derinsu34 bu 4. Ay atak döneminde fikir olarak uzak olmama rağmen uyku eğitimi kararı aldım , gece uykuları cok bozuldu ve gerçekten zor sabırla geçmesini bekliyorum
Derinsu34 Smkr gerçekten çok zor geçti. Tek başıma olduğum için mecbur dayandım. Geçen ay havalar güzeldi bol boş açık havaya çıkardım çok iyi geldi. Ama havalar şimdi çok soğuk. Öyle bir şansımız da yok. Siz kendinizi üzmeyin geçecek.
Smkr Derinsu34 ayy inşallah ben de soğuk memleketteyim gurbetteyiz bi de eşim de cok yoğun yoruldum gerçekten uykumu alınca en azından enerjik ve neşeli oluyorum