Merhaba anneler 1 aylık bebeğim var doktor bize dün emzirme süresini 4 saatte bir ağladığı zaman da emzirebilirsin ve kendi uyansın öyle emzirin dedi kafam karıştı bebeğim beni emdi acaba doymuşmudur :( uyudu şimdi neden hep acaba doydumu doymadı mı düşüncesi var hep :(