Yagmurtekin Saat başı uyanıyor, sebebini bit türlü anlamıyorum, dişten mi yapıyor başka bi zoru mu var anlamıyorum. Uyku saatleri şükür ki düzene girdi ama neden sürekli uyanıyor
Seymacr Yagmurtekin 7 ay 16 gün yarım saate bir uyanıyor, diş için tetagil veriyorum ama yine de ağlayarak uyanıyor belli ki bu da bi süreç 🌼
Kinginthenorth Ththth 7. Ayda öyle bir dönem var. 15 gün falan sürmüştü bizde de. İlaç vermeyin yok yere 🙏🏻
Prensescim Kinginthenorth 7.ay bitince mi yoksa 7.ayda mı bizde öyleyiz de gece 32 kere uyanıyoruz saat başını geçtim yarım saate
Ththth Yok uyusun die değil çok ağrısı oluyor hissediyorum eli ağzında ve hep bağırıyor ondan veriyorum rahat uyusun diye
Yakamoz__00 Bizim 5. Aydan beri öyle. Sebebini inanın bilmiyorum saatte bir uyanır gece yariismdam sonra yarim saatte bir uyanır.