Deletedmom5493 yerli-yummymummy onu bilmiyorum geçmiş olsun canım ama 6 yıl önce Trde olmuştum safra kesesi ameliyatı 2 güne ayaktaydım
yerli-yummymummy Deletedmom5493 benimde olmam gerekiyormuş Türkiye’de mı olsam yurtdışında mı olsam karar veremedim
Deletedmom5493 yerli-yummymummy zor bir ameliyat değil benim acil olduğu için o dönem izinde olduğum için Türkiye’de oldu ama kaldığım ülkede olsaydım da burda rahatsızlandaydım olurdum burda
Deletedmom5493 yerli-yummymummy annen ya da sana bakacak birileri var mı canım, benim bebeğim yoktu o zamanlar yine de annem bakıyordu ameliyat yerinde ağrı oluyor çünkü eğilip kalkma ilk 2 gün zor ama hemen iyileşiyorsun tabi kişiden kişiye de değişir bu
yerli-yummymummy Deletedmom5493 evet burda tanıdıklar var eşimde yanımda inşallah en kısa sürede atlatırım ya internete baktım 1saat sürüyormuş geçen gün narkozcuyla görüştüm imza verdim diyor aşağı yukarı 2saat korkuttu beni