Nislina bebeklerin tuza ve şekere ihtiyacı yok merak etmeyin. Artık çoğu anne bebek bisküvisini de evde yapıyor, cicibebe vermiyor. Doğruluğu kanıtlanmış bilimsel bilgiler size veya bana göre değişmez. Tuz ve şeker bebek için zararlı net. Kendiniz uygulayabilirsiniz ama başkalarına önerirseniz eleştiri alırsınız kusura bakmayın. Tatlandırmak isterseniz meyvenin kendisini hiç olmadı hurma özü ya da organik elma suyu kullanın. Nispeten sağlıklı alternatifler var. Hiçbir zararını görmedim diyorsunuz ama bu çok uzun bir süreç. Bebeklerin ilk 3 yıldaki beslenmeleri orta yaşlardaki şeker, tansiyon vs. durumlarında belirleyici. İnatla savunmak yerine keşke oturup insanlar haklı olabilir mi diye düşünseniz daha güzel olurdu ama yapacak bir şey yok