8 aylık kızımda idrar yolu enfeksiyonu çıktı, üstüne bir de aynı anda grip oldu nasıl hapşuruyor nasıl burnu akıyor anlatamam. Mecburen antibiyotik ve grip ilaçlarına başladık hiç de içmek istemiyor. Çok zor günler.. Rabbim beterinden korusun. Bu konuyla ilgili tavsiye edebileceğiniz, bilmem gereken şeyler var mı acaba?