Gamzezzzz Hersey artarken Buda artar tabi.Geçen sene bu parayla ınsanlar insan gibi yasardı lükk olmadan.Siz neler düşünüyor sunuz.Gözüme vavv 4 bin fazla gelıyor ama su yeni artan ekonomiye hala alışmadım yuh size sadece
tubbaaa Gamzezzzz şuanki ekonomiyle cidden çok az fiyat olarak çok iyi yoksa bu fiyat geçen sene önceki sene olsaydı ne eksilirdi acaba hayatlarından . Ama yine de 3800 filan deniliyordu onlara rağmen şükür.😏
TheBossMom Anne0303 memurlar 5500 alıyor o kadar beklemedim asla ama artık herşey çok pahalı bir de yeni yıl ile neler neler zamlanır. Çok zor…
Anne0303 TheBossMom bende beklemıyorum elbette ama en azından faız ındırımı yapmayarak dengeleyebılırdı cok uzucu gercekten
Deletedmom4444 Aslinda fiyat cok guzel.Ancak suanki fiyatlsra gore cok az.Yine de sukur edelim daha fazla zam gelmesin 😕