Asel2 22 günlük bebeğim bu gün doktor gaz damlası verdi şimdi içti uykusu vardı uyudu uyuyo olması yada uyanık olması gerekiyor mı bide gaz damlası verdim ama daha gaz çıkardığını duymadım gaz çıkartıyor mu bu damla ?
ayscnky1 Asel2 iki haftada ancak etkisini görürsün bugün kullandı diye hemen gaz çıkartmaz siz yinede kendi çabanızla sırtına vurun çıkartsın gazını.
Bogaannesi Asel2 gaz uykuda cikarabilir kaka yaparsada zaten uyaniyor kendisi bsey yapmaniza gerek yok madem uyuyo karnina hafifce masaj yapip elinizi gezdirin. Ben gaz damlasi verdikten snra gaz kemeri takıp uyutuyodum
ayscnky1 Asel2 biogaia iyidir mutlaka kullanın aksatmayın benim bebeğim üç aylık oldu diye bırakmıştım kakasını 2-3 günde bir yapınca tekrar başladım ve düzene girdi şükür ki.
ayscnky1 Asel2 zamanla etkisini görürsünüz biogaia bağırsak düzenleyici probiyotik damla. eğer yeterli olmazsa doktorunuz yanında başka damla önerir. ben gece 5 damla biogaia veriyordum gün içinde de nurse harveys damla veriyordum.