obal 4 ay önce sezaryen oldum hala regl olmadım. regl olmadan hamile kalınır mı? bilginiz var mı kızlar.
obal Anne0303 geri çekilme oluyoduda 2 defa çekilmedi midemde bulanıyor inşallah olmamıştır ya sezeryenim 2-3 yıl beklemek istiyorum 😭
Honki_Ponki Deletedmom5284 Off gecende böle bi post acılmıstı post sahibi kimseye yazmadıydı gene aynı postlardan🙄🤨
Wolverine obal niye şok ? Regl zaten çatlamaya yumurtalarin dışarı atılması demek. Rahim sağlıklı olduğu sürece yumurtlama devam eder.
obal Wolverine bilgim yoktu bn korkuyodumda ihtimal vermiyodum eşim hep hasta olmadın ki hamile kalasın diyodu araştırmadımda 😭
obal Wolverine yok değilim geriçekilme olunuyodu 2 kez çekilmedi öyle merak ettim. inşallah değilimdir 🙄