Sezeryan doğum yaptım 5 ay oldu 2 aydır çok yoğun kanamam oluyo 40.gün muayene gitmedim doktor herşey yolunda demedi yani şimdi de korkuyorum neden böyle oluyo diye ayağa kalktığım an pedim tamamen doluyo lavaboya gitmeye fırsat olmuyor .
Başına böyle bir durum gelen var mı?
Korkmalı miyim sizce ?