Yakamoz__00 7 aylik bebeğim düz yatakta yatıyor..yastik kullanmıyoruz.. bugün uyurken kustu yine gece kusarsa soluk borusuna kaçarsa diye korkuyorum.. Sizler yastık kullanıyor musunuz
Makaron_88 Yakamoz__00 ben yastık değilde pamuklu bir carsaf gibi orta boyutlu bir örtüm bar onu 3 4 katlayıp başını biraz yükseltiyorum
Purpura26 Yakamoz__00 Yatağının altına battaniye katlayarak baş kısmını yukarda bıraka bilirsin reflü yatağı gibi. Yastık daha tehlikeli oluyor.