Woody Deletedmom54544 Deletedmom54544 evet uygulamadan Prima uyelifim var 7 tl ödüyorum aylik Tum kargolar ucretsiz He gün hobi olarak hangi urunun indirime girdiğine bakarim😀
Deletedmom54544 Alpbeybi gerçekten öyleyse baya iyiymiş. Üyeliğin de avantajları oluyor galiba uygulaması var mı o şekilde mi kullanıyorsun
Canparcam_ Guley Ben yakın zamanda kızım için birşeyler aldım sorun yaşamadımm, aldıklarım güzel geldiği için iade vs etmedim o konuda bir fikrim yok. Kızıma lazimlik , silinebilir boya kalemleri , diş fırçası falan aldım.
Myandi Guley Amazon❤️❤️❤️❤️❤️ En sevdiğim alışveriş sitesi. Kargoları hızlı, müşteri memnuniyeti 10 numara. Tüm elektroniklerimizi ordan aldık ama satıcı amazon.com.tr olmalı.
sizdenbirii cnn_arhn iyi akşamlar krgonuz geldi mi ne zaman gelecek bilginiz var mı bende Cuma günü kitap almıştım üye değilim siparişlerimde gözükmüyor hesaptan para kesilmiş Mail mesaj hiç bir şey gelmedi size Bilgi geldi mi