Aysglarslan Oğlum 3 aylık kızlar.sadece anne sütü vermeye çalışıyorum ama hani kakanın içinde tane gibi şeyler olur ya hiç olmuyo sadece ishal gibi ama mama verdiğim zaman direkt taneli oluyo sebebi ne olabilir yardımcı olun lütfen sütümde sorun var sanırım :(
hulyaakin Aysglarslan mamadaki yağ oranı fazla olduğu için tam olarak sindirilemiyor o yüzden o parçacıklar çıkar sütünüzde sorun olsa bebeğiniz doymaz ağlar ve kilo alımı az olur merak etmeyin sütünüzde sorun yok:)
Durumommy Aysglarslan kızım 6 aylık sadece anne sütü alıyor ve krema kıvamında sarı kaka yapar taneli olmasını beklemeyin boşuna mama vermeyin derim sütünüz yetiyorsa
Aysglarslan hulyaakin kilo alımı azaldı hatta zayıfladı bir ayda 200 g ve idrarı aşırı derecede kokmaya başladı
xbusrax Aysglarslan idrarda koku varsa tahlil yaptırın bence. Oğlumun da 2 aydır kilo alımı durdu nerdeyse doktor idrar yolu enfeksiyonu da iştahsızlık yapar dedi bir de idrarında koku varsa enfeksiyon olabilir demişti. Siz de bi baktırın isterseniz
hulyaakin Aysglarslan doktorunuza danışmadan su vermeyin bence idrardaki koku enfeksiyon sebebi olabilir bir götürmenizde fayda var hem mama takviyesi yapılıp yapılmayacağına karar verirsiniz doktorunuzun yönlendirmesiyle