Seymaarda35 Bence birşey kullanma benim bebeğimde öyleydi şu an 2 aylık oldu gece deliksiz uyuyo ben emzirmek için kaldırıyorum. Yaklaşık 3 gündür de öğlen uykusu uyumaya başladı. Stres yapma kendiliğinden düzeliyo 2. Aya kadar bişeyi kalmaz uyumak isteyecek kendisi merak etme ama önemli olan şunlar.
Bebeğinin gece gündüz kavramı olması için
gündüz uyuturken normal gün ışığında uyutmaya çalış emzir öp kokla. Ağlarsa sakinleştir tekrar uyutmaya çalış uyumazsa kucakta gezdir hafif sallar gibi.
Gece uykusunda ise ortam hafif loş olsun gece lambası olabilir. Ninni açabilirsin kısık sesle. Uyutmaya çalışmadan önce mutlaka bebeğin sakin olsun ağlıyosa zorlama öp kokla tekrar kucağında poposuna vurarak eee eee yapabilirsin (benimki öyle uyuyor) tamamen daldığını anlayınca beşiğine koyup azıcık sallıyorum uyuyo. Bunları şimdilik dene çünkü ilk ay bende hiç uyutamıyordum sabah 9 da kalkıp gece 12 de yatıyodu. Düzeldi çok şükür. Kolay gelsin sabırlı ol bebeğin daha küçük birşey kullanma bence🥰