Kbraozkan06_ tazyikli geliyordur canım maşallah. Sen yastiklarlA geriye doğru yatarak , bebeği de mümkün olduğunca dik tutmaya çalışarak emzir ilk birkaç dakika tazyik azalsın sonra istediğin gibi dur ve göğsünü c şeklinde sıkıştırarak emzir iki parmak ile yapılan hareket varya o şekilde.(ön sütü sağıp atma canım enerji ve su ihtiyacını o karşılıyor, bebek susuz kalır. ) Tazyike de alışıyor zamanla çok da korkma . boğazına kaçtı ya dik tut baktın çok öksürüyor aşırı bile kaçsa yüzü avuçiçi ne gelecek şekilde çevir, aşağıdan yukarıya doğru gaz çıkartır gbi pıt pıt vur korkma canım zamanla goguslerin terbiye olacak.hatta 3. Ayda oldu benim sütüm bitti sandm nasi korktum hiç sismedi yumuşak