Aslaa olacak iş değildi resmen hayaldi. 20 aylığız her akşam 8 de uykuya geçerdik ayına göre gece uyanmaları olurdu emer geri uyurdu. Fakat yinede yoruyordu yan yatıp emzirmek ne yalan söyleyim. 2. Yaşına gelmeden meme işini bitirip wc işine girişeceğim. Gece beslenmesini kesmeden tuvalet işi zor olacaktı. Nasıl emzirmeden uyuyabilir diye araştırırken öğrendiğim sözleri; memenin, sütün bittiğini kedilere verdiğimi güneş açıp sabah olunca süt gelecek o zaman vereceğim diye gün içinde söylemeye başlayıp akşama yer yaptım. Akşam olup yatağa gelince söylediklerimi tekrarladım onu çok sevdiğimi sabah vereceğimi anlattım. Meme bitti diyip az dudak büzsede az da ağladı ama ikna ettim. Yanına uzandım 1 saatte uyumuştu. Gece uyanınca da su verip aymısını yaptım ve sabah 7 buçuğa kadar uyanmadı. Uyanınca söz verdiğim gibi meme verdim. Bugün yine aynısını yaptım dalmak üzere 😂 aslaaa emmeden uyumazdı. Ne sallanmak ne kucak ne baba kesinlikle. Sanırım büyüdükçe anlıyor oda. Deneyin derim cidden anlıyorlar 😍