Kızım 9.5 aylık 10a doğru gidiyoruz ya bir adım ileri gidemiyorum o kadar çok ağlıyor ki aşırı yoruldum.Sallayarak uyuyor normalde şu am o kadar zor uyutuyorumki sürekli zorla deli gibi uykusu var uyumuyor var mı böyle bebişler ağlaması ve huysuzluğu beni sadece çok yordu süreklide kucak istiyor sürekli