Bugün tam da asgari ücret açıklandığı zaman Avrupa yakası izliyordum 2007 yılbaşı bölümü
Gram altın 28 liraymış
3500 liraya 15tane cumhuriyet altını aldılar yani tanesi 230 (cumhuriyetin) falan
asgari ücret 600 küsür yani bir asgari ücrete 3 altın alabiliyorsun
şimdi 4250 oldu ama 1 tane alamıyorsun
Dövize hiç girmiyorum bile dolar 1.30 falan
şimdi çıkıp hala haline şükret
ekonomi uçtu
en yüksek zam
her şey iyi olacak
şükürsüzsünüz
nankörsünüz
bla bla bla diyen arkadaşlar çok sevdiğiniz o adamı, koruduğunuz ne idüğü belirsiz mültecileri alıp gidin bu ülkeden biZi bize bırakın sizin yüzünüzden benim çocuğum geleceği olmayan bir ülkede yaşamaya mahkum edilmemeli
he bu arada size laf anlatmak eşittir boş duvara laf anlatmak ama içim soğumuyor asla haykırmak içimi dökmek içimi soğutmak istiyorum 😩