Caglab Merhaba arkadaslar bebegim 1 aylık ilk emerken guluk guluk diye sesler çıkıyo sarsılıyo gibi oluyo sonrasındada ağlıyo memede nedenini anlayamadım
Kbraozkan06_ Caglab canım benimkide tanzikli heralde emerken ses çıkarıyo ve gemzine sıçrıyo sürekli.çok lorkuyorum
Seymaarda35 Caglab bizimde öyle o sesin gelmesi iyi güzel ağlaması da gaz sancısından dolayı sen farketmiyonda gazı vardır ondan yani bana öyle dediler
gzem_ctyk Hava yutuyor olabilir. Benim oğlumda öyle oluyor biraz ara verip sırtına vuruyorum ağızdan çıkarıyor havayı devam ediyorum tekrar