Deletedmom789 18 aylık benim kızımda, az çocuk olmasa giderdim belki. biz haric 2 cocuk vardı. bir de değişik bir şeyler göremedim açıkcası.
10 dk şarkıyla oynamaya calıstılar
15 dk legolara tras köpüğü sıkıp duyusal bi şeyler yaptılar cocuklar hep yedi zaten
10 dk süngerle boya yapılmaya calıstılar cocuklar hiç anlamadı
30 dkda spor salonundaydık ama boş boş koşturdular sadece ve yanlarında biz olduğumuz için öğretmenler ilgilenmiyo kendim yaptırıcaksam aynıları evde de var 525 lira cebime kalır 😂😂