Merhabalar arkadaşlar, genelde her sorumu Happy moma sorardım:) oradan tavsiye ettiler bende buraya geldim:)
bebeğim şükür 2 aylık :) 1 ay kdar anne sütü ve mama verdim sonrası sadece anne sütüne geçtik:)
bebeğim kakasını yeşil renkte ve kokulu yapıyor , doktor gittiğimizde kaka rengini söyledim normal dedi ama kokulu demedim sonra bugun netten bakınca koku olmaz vs yazıyor anne sütü alan bebeklerde ?
Bi sağlık sorunumuz yok şükür .
Sizin bebeklerinizde kaka kokması var mi ?
Öyle çok ağır bi koku değil bu arada?