Arkadaslar 2.5 aylık bebeğim var hergun duzenlı burnunu temızlıorm ama sankı genzınde bısey var nefes alıp verırken ona carpıyoe. Sureklı burnu tıs tıs burnunun ıcı temız bıle olsa oyle. Kbb ye goturmeyı dusunuyorum acaba bakarmı. Varmı basına boyle bırsey gelen. Emerken burnundan nefea aldıgı ıcın hık dıye tıkanıyo. Emzırmek gerıyo artık beni. Varmı basına gelen