LareninAnnesi Kızımı sadece gece uykusunda kundak yapıyorum daha uzun uyuyor diye ama malum havalar çok sıcak her ne kadar ince penye kundak kullansam da terliyor siz ne yapıyorsunuz yazın kundak işini
Ugggg LareninAnnesi penyede felaket terliyo kış bebeği olduğu için hep sardım uyuttum biraz büyünce devam ettim çünkü eli kolu oynuyo uyaniyodu hazirandayiz hala sarmadan uyumuyo uyku seti kumaşından parça kalmıştı onun kenarlarını kivirrtim onu kullancam artık çareyi onda buldum
NaimeYilmaz LareninAnnesi Gecede gunduzde yapsanız dalınca açmanızı öneririm. O zaman terlemez. Ben oğluma temmuz ağustosta öyle yapıyordum.
Deletedmom115 LareninAnnesi Haziran doğumlu oğlum sürekli kundak yaptım 7. Aya kadar Müslin örtü ile gayet güzel terletmiyordu
[silindi] mustafam4906 kundak yapanlara sormuş zaten yapmadiysaniz o na ne ? 😐yanibi tuhafsiniz gercekten
NaimeYilmaz LareninAnnesi O kadar sık sıçrayıp uyanıyorsa siz bakın tabi. Havalar sıcak olunca ben öyle tercih etmiştim.