No frostsa eğer buzdilabin buzluktan geliyordur ses buz kırma diyorlar, bizimki Bosch marka ozellkle geceleei çok geliyor, yetkili bayi öyle demişti buz kırma diye bir de üst dolap, altı buzluk ise yani ters ise dolap kapakları motordan altta olduğu için o yüzdende ses çıkarmis.