Tubacnr0 Günü nasil geçiriyorsunuz anneler neler yapabilirim bebeğimle oyun halısında oyuncaklarla oynatiyorum ama kucak için ağlıyor sureklinl
Asilbebis Tubacnr0 biz sürekli konuşuyoruz onun çıkardığı sesleri taklit ediyorum sonra onu kucağımda gezdirip evdeki nesneleri anlatıyorum ayağını gıdıklıyorum hafifçe oda ayağını tutmaya çalışıyo kalan zamanlarda benimkide ağlıyo 😂😂
Bogaannesi Tubacnr0 postlarima bakin resimler paylasmistim 5 tane resim falan ordan bakabilirsnz post adi etkinlik 🥰
pembekoalam Tubacnr0 bu etkinlik dikkatini çekebilir. Ben bebeğime yapmıştım. Daha birçok etkinlik var bu sayfada
Tubacnr0 Asilbebis haha bende kucakta dolastiriyorum cingiraklariyla oynuyoruz konuşuyorum ama keyfi iyiyse oynuyor yoksa al beni kucağına ağlıyor 🤣🤣
Asilbebis Tubacnr0 konudan alakasız bişey sorucam yemek yerken çok dikkatli seni izleyip bağırıyo mu 😂
Tubacnr0 Deletedmom5284 kismete çok soğuklara denk geldik hafta sonraları geziyoruz ama hergun gezmeye müsait değil havalar maalesef
Tubacnr0 Asilbebis hemde nasıl dikkatli izliyor üzülüyorum az kaldi senide yedircem diyorum 🤣🤣 çok bakıyor
Asilbebis Tubacnr0 ay bende ya aşırı üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum resmen o uyuyunca yiyelim diyorum ama hangi çocuk yemek saatinde uyumuş ki benim ki uyusun demi 😂
Tubacnr0 Asilbebis tabiki aynı sey tam uyuyorsa da tam sofraya oturuyorum ağlıyor gelin beni alın bensiz yemekmi yiyorsunuz diyor resmen 🤣🤣