Elifinannesiburak Kizlar ben doğum yaptım 50 gün oldu hala dikiş izim kaldı o tamam ama küçük nohut kadar şişlik kaldı geçecek mi kalır mı acaba
Asilbebis Elifinannesiburak benimde vardı şişliğimde benim dikişim komple şişmişti 40 çıkana kadar anca iyileşti
BalyanakKaran Elifinannesiburak dikis ağrılarınız ne kadar sürede geçti. Benim bugün 4. Günüm ve asla oturamiyorum hep ağrım var.
Elifinannesiburak BalyanakKaran 2 hafta sürdü oturamadım çok zor geçti dikiş ipi değdikçe aciyordu atakta yemek yiyordum
Asilbebis Elifinannesiburak burdan aman normal doğum yapın daha kolay cart curt diyen teyzelere sevgilerimi iletiyorum 😂😂