minikkizim cok sevindim geçmesine. Benim de kronik sinüzitim var. Tuzlu su ile sinus rinse yaparım genelde, sıcak bir duş alıp vücudumu ısıtırım sacımı iyi kurutup en az 4 saat sonra bir daha kuruturum. Ve kücük boy sıcak su torbasını kaynar suyla doldurup yanaklarıma tutarım. Mentollü şeyler de epey rahatlatır. Eger emzirme olayınız yoksa adacayını da hem icip hem burun yıkama suyu olarak kullabilirsiniz.