Diyetisyene gitmeye karar verdim bugün yazdım görülmek için işte şey dedi sizin için tarih saat farkedermi bende siz ne zaman uygunsanız dedim 16:22 den beri cevap vermedi bidaha yazdım ona göre geleyim diye whatsapa girdi çevrimiçi oldu ama gene yazmadı ilgisiz mi acaba