Esoo1984 benim bebegimde 2 aylık dogdugundan beri çocuğa akşamları bisi oluyor çok ağlıyor sakinleşiyor aç mı ki diye mama verdik yine ayni uykusumu var uyursak diyoruz 10 dakika sonra uyanıp yine agliyor akşamları hiç biyere gidemiyoruz ordada öyle yapacak diye