Gediz-01 ben kullandım. Ancak mecbur kaldığımda verdim sadece. Akşam yaptığım yemeği beğenmediyse az yediyse vs. Elmalı sütlü kullandım. İçine bir çay kaşığı pekmez ya da öğütülmüş ceviz, bazen elma, armut rendesi veya muz ezdim. Asla sade vermedim yani :)